Jag somnade med det & vaknade !:D

Förstår ni att LINA LARSSON , somnade med ett leende i går kväll & vaknar med det , kl 6 helt frivilligt ! 
herregud , vad har hänt ?! , haha .
Men hade dock svårt att somna tog ca 1,5 timme , kanske var det för jag log för mycket , haha!!
Härligt ska ni veta :) 

Sitter & lyssna på min underbara låtar som jag la ut här igår med , cigg & kaffe ! PERFEKTOOO ! 
Idag hoppas jag på att sluta lite tidigare :) . SKIT VÄDER ! 

Nu ska jag föna håret , duscha nyss , måste hinna ut med toffi med !! 

Upp & hoppa fooollk :) 

be happy don't worry



Kommentarer
Postat av: Daniela

Kennies skjorta spricker snart :D HAHAHA

2009-05-20 @ 19:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0