Idag.

Igår , va jag i stan med daniela , LATTE ! , haha .
Sen ut med rebecca & mimmi , käkka mc & rökte vattenpipa , myste & så :)

Idag har jag jobbat , Och stan som vanligt , shopping som vanligt  ! VARFÖR ?! .
Blev ett linne & kofta på zebra .
Sen massor med smink & hudvårds prudukter .
Lite ångest efter som jag ska till köpenhamn på fredag , och jag fick 4000 idag .
Har ju dock ej dom kvar så jaaa , får väll fjäska för pappa imorgon :/
Men jag blir så glad  :)

Vaxat & färgat ögonbrynen , rengjort ansiktet ordenligt  :)
Även dragit av en skinn bit vid läppen :( AJJJ !!!

Nu sitter jag med mimmi & daniel snacka skit .
Planerar , thailand , båstad , falsterbo :)

Snart ska jag & tofffiiii gå & nanna :)

Lägger upp bilder imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0