Get ready ...

 Fort.f toppen humör , även fast jag skurit ett djupt sår i mitt finger :( . KLANT !! 
Daniela var nyss här lite :) .
Väntar på Rebecca ska komma hem från skolan :) .
Ska upp till henne pimpla vin på balkongen under tiden hon gör vid sig tänkte jag  :) 
Balkong är något jag saknar mycket :( , dåligt , har en rätt saftig hyra , ingen hiss eller balkong ?! . BAD ! 

Kan man vara allergisk mot tandkräm ?! , haha ! 
Varje gång jag använder en viss tandkräm så blir jag typ som svullen och irriterad i munnen !! 
Skrattar lika mycket för mig själv varje gång , sjukt om man kan vara det, hahah !! 

Nu ska jag trippa ut en runda med toffi & dricka lite kaffe så jag kan hålla energin uppe :) 

Hoppas alla får en super trevlig kväll ,  lediga i morgon :) yeha ! 

Idag sa jag ha min pinki converse  , Lite större kanske ! haha 



Kommentarer
Postat av: jasmin

så söta

2009-05-20 @ 16:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0