för hon är guld värd..

Sitter i min soffa lyssnar på Tracy chapman - fast car .
Rebeccas låt , Du ska veta en sak Rebecca 
Vi har gått igenom exakt allt jag tror man kan gå igenom.

Vi har bråkat , tjafsat och varit ovänner.
Men det kan inte ta vår vänskap ifrån oss , för innerst inne är det Boockas & PuckoLiina.
Alla saker vi hittat på , alla sjuka grejor , alla gånger vi skrattat så vi nästan pinkat i brallorna."nästan & nästan , haha".
Minns när vi la packade som svin i din säng mitt på dagen , efter skolavslutningen !
- Tittar på varandra , VI BUS RINGER !! 
Det va verkligen vår hobby , varje kväll satt vi hos dig el mig , bakade alltid kladdkakka , yra runder och hade så jävla roligt och på en massa turer .
Vi har gråtit tillsamans , skrattat , delat allt med varandra , funnits till för varandra.
Vi har aldrig dömt varandra .
Och nu Rebecca har du hittat din kärlek , och det gör mej verkligen lycklig.
Det är nu jag inser att du är KÄR, jag har aldrig sett min Rebecca så här.
Klart du va kär innan , men inte på samma sätt.
När jag tittar på dig när vi pratar om det , ser jag en gnista i dig men ändån oron om hur ni ska klara av allt tsm.
Men man ser att du kämpar för att komma på hur , men riktig kärlek övervinner ALLT .
Jag kommer finnas för dig vart du än befinner dig , vilken väg du väljer , kommer jag stå här som en stödande, glädje spridande vän :) 
Jag Älskar Dig !!




Kommentarer
Postat av: boockas

så underbar du är hjärtat! Fick mig att gråta...

2009-05-14 @ 21:36:25
URL: http://rebeccathell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0