Feel it !

 Detta skrev jag då innan idag , men råkade inte publicera det , ?! , haha 

Igår var en så där dag , jag är rädd om vänskap &  vill att ni ska vara det med. 
För det är vänner ni kommer ha !.
Men nu vet jag älskar er & säger det för jag bryr mig , ävenfast det inte är mitt problem direkt.

Ska vara med min älskade Rebecca soon :)
Vaknade nyss upp ur soffan :) mumma !!

Jag vet att livet kan vara mycket deppigt 
Men idag fick jag en sådan super kick i magen av glädje :) 
Alla fina grejor han skriver , han ringer , han bara är där hela tiden  .
Jag kanske inte är den bästa på att vissa det tillbaks .
Men jag försöker verkligen , snart släpper väll alla mina dumma fobier . :) 
 Tro det eller ej , men det känns super bra . :)  det va inte igår liksom .
Jag har även världens bästa familj & vänner :) 

Nu ska jag röra på mig till dushen :) 

----------------------------------------------------------
 
Nu har jag då varit hos Rebecca och mysit :) 
Snacka om allt från himmel till jord , & RÖKAT , för mycket ! :) 
Varit på väla & i vårt gammla område :D 

Sitter & lyssnar på 




 Är himla glad idag :) . 
Varit med min älsklings flicka & fått sms & samtal av min älsklings pojke :) 
Kan ju inte bli bättre , hihi :) 


Gud vad jag vill göra mycket :( 

# Nagel & ögonfrans förlängning
# Färga & sätta i nytt löshår :( , behöver verkligen det :(:( !!! men har ju dock ej ca 7000 till det ! :( 
# Shoppa som en galning 
# Åka på en resa 
# Köpa nya guld smycken efter 4 långa år har det åkt av !! Ett sjukt bra tecken ! :) 

Jaa synd ju att jag till och med har shoppat upp halva av den kommande lönen ?! .  FY LINA ! I know :(  

Fixar sig alltid liksom :) ,  Faktiskt är jag rätt ledsen & besviken men peter & rebecca ni har gjort min dag happy :) 

Jag och rebecca sitter i bilen & snackar om oss & kärlek och inser hur lika vi är !! hahah . LOVE IT ! :) 

Ne nu ska jag typ göra ?! , hum har inget att göra SUPER NAJS ! städat & allt redan , hihi . 

Puss :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0