Dagen idag ..

Idag drog jag mej ner till stan möte upp rebecca , åt indisk mat :) Mummsa !
Sen gick vi & tog en latte , förbi mimmi :)
Ut till daniela på hennes jobb .
Vi har disskuterat att vi ska åka utomlands och jobba .
Hon har inget här inte jag heller .
Ringde till en vattenpark i ayia napa , ska ringa tillbaks imorgon :)


Till en vän.
När något känns fel kan du vända det rätt.

Du kan sången och texten i all min musik 
Och för mig är du helt speciell och unik.
Jag önskar dig enbart lycka i livet 
Men ber dig att inte ta allting för givet.
Men en sak är säker, det lovar jag dig 
Att alltid ska du vara viktig för mig. 

Nu ska jag bara sitta här & göra inget :) Och städa lite , som alltid :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0