Bilder ..

Sorry att jag inte la in bilder igår .
Satt med lina & rebecca och snacka & flabba :) . 
Mycket trevligt :) 


Här är lilla gulllee :) 
igenligen ville jag ha en chihuahua .
Men min brors ex , hade toffi och har tydligen inte tid.
Och lille toooffe har vunnit mitt hjärta :)
En anning för stor ,men man kan inte stå emot hennes underbar sätt :)
Just nu ligger hon brevid mig och sover i princip på datan , haha !


Sitter & beställer solbrillor :D , blir ett par Marc Jacobs  , sen tänkte jag hitta ett par till :) 
Ska snart ringa Lina och dra ner henne på en latte :) .
Sen kommer väll Rebecca vid 2 . 

Kommer bilder sen på min inköp och lite fler på toffi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0