Söndag ..


Ojoj vad trött jag är !! 
Har sovit ca 4 timmar, jag vaknar flera gånger , för jag har så ont i mitt knä , det låsser sig och krampar ?! .
Inte alls skoj. Lill syrran gick hem nyss . gud , va alla blir stora snabbt , tiden bara går .
Idag blir det lite städ och spela bingo med flickorna , haha. Ja vi är lite udda , haha :) 
Tänkte dra med mig någon på fika med :) , känner för en latte & spana in lite folk och snacka skit :) 

Är det så eller inbillar vi oss .?! .
Oftast när någon har en person som dom har sex med , slutar det alltid med känslor , varför är det så igenligen ?!. En ganska konstig sak , är det för att man lär sig vara med någon , så man känner känslor som man igenligen inte har för att man känner sig bekväm med en person ?!.  Ja vi kan iallafall inte riktigt sätta fingret på varför det är så.

Sitter och kollar på vårt bröllop i era händer , efter kommer  mitt stora feta grekiska bröllop. 
Lite smått tårar i ögonen , så underbart fint :) 
Tänk den dagen jag älskar någon så hög , att jag kan säga till någon ,ja jag vill tillbringa mitt liv med dig. Får hoppas den dagen kommer . Att känna sån lycka , att vakna upp brevid sin älskade varje dag , ohh nu kommer alla små minnen krypandes . Det är ganska roligt att fundera om hur ens eget bröllop kommer se ut .
Min mamma hade nog velat ha nått still rent , pappa hade nog gillat ett stort fett grekiskt bröllop , typiskt honom . haha.
Själv hade jag velat att det skulle passa båda parternas föräldrar :) , Det jag tycker är viktigast , är klänningen , platsen och att alla nära & kära är med. Det är ju väldigt tråkigt för mig för jag vill verkligen ha ett stor bröllop med hela släkten , men nu är det så att jag har världens minsta släkt , kul ?! , nej haha . så får hoppa jag gifter mig med någon som har en stor släkt :)

Ne nu ska jag diska lite :) .Pusspuss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0