Igår somade ...

Igår somade jag då när alla andra va på g :(
Hahah men riktigt skönt va det :)
Nii vet när man inte ens orkar har ögonen öppna så bara somnar man på 3 sek :)

Vaknar man upp på morgonen , så ligger 3 pers i soffan och 2 i dannes säng !!  HEJ TYP , hahaha !!
Bara att börja städa & tvätta !! , graauu !!!
Idag har vi varit och kolla på brottning &   MMA, över fett , sånt vill jag börja på , 
Alla vet ju då att ja kan ha ett jävla humör och då bangar jag inte för något .
Jag gick ju på boxning ettt par gånger , gryma slag , tränaren tyckte ju jag skulle fortsätta,
men jag e lat pallar inte träna hopparep å sånt , vill bara få ut min ilska :) haha !!
Men jag tror aldrig jag hade pallat slåss mot tjejer ?! ,  såg bara skillanden med brottningen .
Killar gör det snyggt inte massa klängande  , tjejer tar varandra i röven och ligger mest på marken ?!.
 Ska det va ska det fan va ordenligt !! .
Så på måndag ska jag kolla upp det tänkte jag :) , men då krävs det nog sluta röka helt och lite träning ;P .

Idag ska jag bara ta det lungt hemma (:   , över najsnjas
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0