Torsdag ..


Igår åkte vi till arlöv , medans vi vänta på dom andra gick jag & daniela på bulövs center !! ,
 hahah tuffa grejor ;) hhaha . Sen åkte vi ut till hennes pappa skulle mata hästarna.
Sen mot mig , och mimmsi kom med :):) chilla lite , åt & sånt , och shoppa kläder ,hahah på matbordet , haha :)
 senare på kvällen åkte vi till danielas pappa för att sova :)

Är jag glad idag ?!
jag vakna upp hos daniela idag , börja morgonen med lite kaffe & ut med hunden .
Sen lite plocka undan & diska lite :)
Jag känner mej glad idag faktiskt :$
 Idag är även dagen ska jag påbörja att sluta röka :) , tror ni jag klarar det ?! .
Jag hoppas verkligen jag gör det , för det behövs , så ni får stöta mej :)

En person har förklarat för mig att jag måste lär mig att
* Det går inte att kontrollera allt
* Jag måste ge saker sin tid
* Jag kan inte stänga in mig & bli kall för att man är rädd att bli sårad
* Måste vissa min rätta sida
- Lina, om du ska gå och tro att alla ska såra dig , så kommer du såra dig själv tillslut .

Sanningen svider , ävenfast jag har vetat detta länge ! . 
Så nu ska jag förska koppla av vad gäller allt tänkande !!?., Lika svårt som att sluta röka !! haha

Just nu sitter jag & mumsa på lite nudlar !! thihi . 
Ikväll blir det jobb ! :( uhhu .

Vet ni vad jag ska göra hela helgen !!.
Imorgon ska jag gå till video mix efter jobbet , fetta upp med godagrejor & film ,
och inte göra ett skit denna helgen ! :) Najs va , hihii .

Puss :)

Tack daniela  & julia (v)

Mimmi & jag har ingen att älska så vi älskar oss själva :) hahah .

Denna låten ska spelas på mitt bröllop , innan vi avger våra löften :) .
Måste lyssna och förstå texten annars e låten skit :) Njuuuut peppps !



Skön låt :)


Kommentarer
Postat av: Suzo

Så skön låt :) haha riktigt soft ju.

2009-03-20 @ 20:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0