kväll ..

Idag har man jobbat! , lite trött va man ja !
Sen hemåt & städa , inget ovanligt , haha .
Mimmi kom över,  snacka & cigg som alltid.
Ut och lämna cigg till dimo ,hämta upp kennie , till mig .
Och är fot.f här ! :)

Imorgon ska jag gå upp i tid och försöka hinna med allt jag ska :)
På kvällen kommer folk  hitt för , förfest sen utgång :)

Några förslag vad man kan köpa för outfit till kvällen :)?

Jag & mimmi är ju verkligen mobbade och deppade
VI ÄR ENSAMNA !
Alla har ju pojkvän , går på dejter , liksom har ett "förhållande"
Medans jag & mimmi inte har något, visst får vi lita, men inget kul me de ! 
Vi vågar ju knappt gå och fika med någon längre , man är rädd för att bli sårad, säger mimmi :) 
Det kan faktiskt stämma , någon gång blir man det så är det bara ju .
Och jag har blivit det vad jag ska .
Så vad ska man göra, man vet ju inte vad folk vill nufötiden .
men vi har varandra ju , så vi kan mysa lita :) hhi.
Tack för jag kan prata med dig om allt :) , det betyder mycket,

Nu ska jag på dejt med kudden :)

Gammla  bilder 06 & 07


 





Kommentarer
Postat av: mimmi

sötnos, du är så go! :D vi är inte ensamma, vi har varandra!! :) PUSS

2009-03-27 @ 10:13:11
URL: http://mimka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0