torsdag .

Igår va jag och daniela hemma hos hennes pappa , dom har hästar och bor på en lite gård.
Tills jag va unjefär 13 hade jag mina egna hästar och va en riktig nörd , men sen kom poojkarna in i bilden ! haha,
Saknar det så sjukt mkt , finns inget mer underbarare än rida i skogen på sommaren , eller känslan innan man ska in på banan :) ojoj , saknar det så mycket ! :(
Sen efter det va vi hemma hos mig och chilla lite , möblera om & så :) nicnice :)

Har man bara en stor kärlek i livet ?!
Visst saknar man att ha den där speciella i sitt liv .
Nu har det gått så pass många år , är jag bara helt iskall eller vad är felet , börjar man undra .
Det är så konstigt hur mycket man kan förändras som person.
Innan gjorde jag allt , gav hela mitt liv till min älskade , fanns där 24/7 , gjorde verkligen allt,
Nu sitter jag å klagar att jag e själv men ändån orkar jag inte lägga ner tid på det ?!
Folk säger - den rätta kommer när du minst annar det !
börjar verkligen tveka på det nu .




Imorgon fyller daniela 20 år :)
Så det blir lite förrmingel hos mig , sen oasen , sen utgång :)

Nu ska jag deppa & deppa och deppa sen jobba igen :( . 
Imorgon blir det storstädning , tvättning & shopping :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0