Pink ..

Idag vakna man upp , utan väckaklockan :) skööönt ..
Drog med mig lina ner till stan :) .
Vi gick och gick , HITTA INGET ! .
Fick panik , så vi åt lite mat , sen fortsatte vår jakt .
Och första hitta jag mitt rosa mys ställ , skit glad fortsätter jag leta och hittar en rosa klänning ,
Dör av lycka , me loves pink :) . Så jag & lina bestämmer oss för att vi ska likadana ut idag :)
Ni kommer tycka vi är så söta :) hihi.
Super glad blev jag :) sen blev det en svart väska med en rosett, ohh gud så söt :) .
Och lite annat smått & gott :)

Nu kommer Lina igen , ska ner & äta på soda :) 
Köpte lite blommor idag med :) hihhi.
Jag älska luffa runder i mina myskläder :) 

 

Kommentarer
Postat av: emelie larsson

jag och pappa har försökt att ringa dig daniel visteinte var du var , ring mig eller hör av dih iallla fall si jag vet vad vi ska göra kram<3

2009-03-28 @ 09:36:25
URL: http://anotherdrama.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0