Ni är så underbara ...

Vilken kväll !!
Vi skulle ha vin kväll :)  javiiist !
Mimmi & jag satt och pula lite vid halv tolv , tar vi mini bussen för att hämta daniela !! GOOOOO !
Kör runder som galningar max musiken , fjantar oss som vanligt , hahah , drar till macken köper GODIIIS !! :)
Sen körde vi förbi och sa hej till rebecca & mikaela som va ute :)
Efter vi hade chekkat läget i stan drog vi till mig , SUPA :) .hahah .
Sen helt plösligt kom peter , alex & elvedin , haha säger ja bara .
Vilket jävla flum det blev :)
Har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv , hahha .
Sjukt rolig kväll <3

Peter va nog värst igår asså , hahah (:
Daniela max denna låten vi hoppar som galningar , peter ligger bara och ler , haha :)

 
Alla decka här , men jag vaknar upp så är det bara jag & mimmi kvar !! hahah .
Nu har mimmi gått till jobbet jag ska städa och förbereda för ikväll !

För igår fick jag en ide att ha avskeds fest för rebecca , hon drar ju nu i 7 veckor :(
Så ikväll blir det FEEEEEST !
Jag tycker fan synd om min grannar
Inatt höll vi på till kanske 4-5 hahah,
Och idag då kommer det blir ett jävla drag :)

PUSSSAA MEEEJ :)
kolla på facbook , så kan ni se hur lycklig man kan va , HAHAAH !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0