måndag ..

Idag jobbade jag på en flyktningsanläggning , vilken underbar personal .
På morgonen fick vi frukost serverad , vid lunchen fick vi värsta middagen :)
Satt och pratade om allt möjligt , fick mkt tips om vad man kan göra i livet .
Och där jobba en kille , han såg ut att va typ 25 , riktigt najs , så satt vi och prata han bara ja nu e man 42 :O , jag trilla fan nästan av stolen , haha !  riktigt skön kille "gubbe" haha , dj och grejor så blev lita musik :) hahah.

Och nu är man hemma , tråkiga samma jävla skit varje dag !! :/
Kan inte bestäma mig vad jag ska göra idag , vill inte sitta hemma , eftersomjag är ledig imorgon eller ja på dagen , jobbar ju kväll tis & fre .

kanske blir en fika med martin , så vi kan beklaga oss för varandra & gråtta ut lite ,
Vi har samma problem , samma ruttna liv , hahah .
Vi borde fan gifta oss , hahah vi hade hoppat tsm efter 1 månad , Depp 1 & 2 hhaah.

Ne nu ska jag plocka  undan lite :)
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0