Lördag/Söndag ...

Igår vaknade man vid 7 ,började tvätta ! :( , jätte kul en Lördag *Nej*

Städa , laga lite mat osv :) .

Jag & daniela & kennie & mikaela , drog och släppte ut hästarna & fixa lite .

Sen hemåt fixa lite , sen ut till daniela pappa igen , för lite poolparty :)

Kvällen börja jätte bra , men slutade mindre bra iallafall för min del. "Nej jag drack inte för mkt".

Och man blev ju i kastad i poolen , med MOBILEN :( . så nu har jag en gammal mobil ,så har inte mkt numer !

Idag har vi bara suttit som kossor hemma , ätit pizza , eller ja jag har städat lite , haha !

Känner att jag behöver lite gammla rutiner nu , har blivit för mkt , festande , sitta uppe hela nätterna , inte sköta allt som jag ska. Och jag känner verkligen i bland att folk är elkat falska och sånt tycker jag verkligen inte om . Ni kan hålla er åsikter för er själv och tänka efter lite . Ävenfast ni snackar till andra kommer det fram. 
Och allt som hänt i mitt liv har varit mitt val , och det har ni inte ens med att göra igenligen , så jag tycker inte man ska döma och snacka en massa skit , folk försöker verkligen , men vissa förstör bara !.  
Och ni kan sitta och bara kränga ut en massa skit och tror ni e roliga för man skrattar men va fan ska man göra !!
Tänk på ibland vad ni säger !


Nu funderar jag på att gå ut & ta lite luft , men vet inte om jag orkar , haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0