Lördaaag

Lite avskeds fest hade vi för rebecca igår :)
Jätte trevligt :), men jag kan verkligen inte dricka sprit .
Vin det är helt lungt , men när det gäller starkare grejor går det inte alls bra.
Lite klen kanske men så är det iallafall :) , så jag håller mej till mitt vin :)
Idag mår jag inte alls bra , trötter som tusan . 
Och städa måste man efter igår , Sviiiiinit !! .  

Jag är super sugen på en resa , "igen" .
Så funderar på att dra ner till rebecca i egypten om 3 veckor :)

Nu ska jag ringa lillsyrran och fråga om hon vill komma över lite :)
Tänkte laga mat hyra film och låta henne sova här :) 
Saknar dig så mycket , när jag bodde hemma då kolla vi film varje kväll och du babbla tills jag somna :) hhaha

Jag börja bli lite rund ju :) hihiihih .

men ja nu ser ni !!


Kommentarer
Postat av: emelie

aw saknar dig med om du menar mig ja du har ju bara en lilasyster haha den jobbiga haha , saknar dig mycket altid när du boddde hemmma så satt du vid datan så kom jag altid in & babla haha kola filmer så somna du i the saw skräkfilmen så trila din morgonrock ner på golvet så trode jag det va en meiska så börja du snarka jag bara haha okej , ahha saknar dig mycket , vi måste träffas någon gång det har varit längesen vi sågs , det va nog ett tag sen sist var när jag kom hem till er , haha , Älskar dig syster förallltid kramkram

2009-03-23 @ 21:51:32
URL: http://anotherdrama.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0