Konstigt väder !!

Imorse när jag gick till jobbet va det is och mörkt.
Vid 10 titta solen fram , sen vid halv 1 börjar det snöa som attans !!? .
Mycket konstigt , jag tycker det kan va sol hela tiden :)

Idag händer inget mer än jobb , kom nyss hem från jobb och ska snart iväg igen :/ .
Hoppas veckan går fort  , för på fedag då jäklar girl and boys :) haha .

Saker att göra i veckan
* Sola
* Börja träna
* Klippa mig & färga , om jag vågar , haha
* Fixa naglarna & ögonbrynen
* Hitta en nice outfit för helgen och lite annat så klart
* Betala räkningar , buuhh !!
* Köpa ny mobil

Ser ut som jag får ta lite ledigt på fredag ,  känner för att åka till malmö eller köpenhamn.  hihi .
Tänk om man hade kunnat skicka iväg nån att göra sånt , men det kan bli lite svårt. haha.
Det är ju så jobbigt när man slutar 4 , så vill man ju hem och duscha och så innan man ger sig ut
Och helt plösligt blir klockan så  mycket :(

Igår disskutera vi egypten ,  om 4 veckor :) ?.
Känner mej lita dålig , för det va längesen jag va i sthlm hos kusinerna :(
Men just nu har jag bara shopping och resa i mitt huvud !!
Och nu i veckan måste jag bjuda hem mormor på lite middag, hon sitter ju alltid själv den stackaren.

2009 ska bli en riktigt stor nice resa :D




Kommentarer
Postat av: emelie

aw , så söt bild kram

2009-03-26 @ 22:42:50
URL: http://anotherdrama.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0