Syskon det bästa man kan ha...

Mycket mycket jobb idag :( ,
Sen har jag bara varit hemma ,  daniela , mimmi & rebecca kom överlite :)
Ät lite kladdkakka och massa gott och kolla på film "dumpad" (:
Mycket bra film faktiskt , kände igen mig själv lite :O , heheh .

Jag saknar min syskon jätte jätte mkt just nu .
Jag och 2 av min brödrar håller ihop , men emme , kevin och sandra , jag saknar att vara med er .
Sandra , det va alltid du & jag innan .
Vi hade våra hästar och luffa alltid runder i stallet , jag fick en hel del stryck av dig med  hahahaha.
Sen blev du stor och hitta andra intressen .
Min bror har ju gjort världens finaste tatuering med alla syskonens namn och personumer .
Jag vet att jag alltid har er om det är något och ni vet att jag alltid står vid er sida med :) .
Vi är dåliga i bland att hålla kontakten , men vi alla vet vi har varandra vad som än händer  .
Ni är mitt allt !!!


Man ser inte så bra men lite av tatueringen  iallafall:)
Sandra , Daniel , Lina , Tobias , Emelie , Kevin
För er kommer jag alltid att finnas :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0