Helg snart igen ..

Igår va jag med mimmsi , satt och snacka om allt& inget .
Kom ävenpå att vi ska starta ett företag av min super ide :) hahaha.
Idag har man jobbbat , sen va det hem städa och fixa till sig ,
In till stan en runda med mimmi & lina , tog en latte sen till mezo för att äta :)
Sen till maxi köpte lite gott hem till mig :)
Gick över till en vän och nu är vi hemma .
Lina sitter med danne & kenta , själv ska man sova :) hehe .

På lördag ska jag ta med småsykonen på bio , sen  kl halv 9 ska man släcka all el och sånt :)
Så det ska vi göra lite mys med ljus och film på datan :P smart va hahah :)

Det är mycket fest planerat till helgen.
Just nu känner jag inte alls för fest :$
Vill bara ta på mej ett myskläder lägga mej i en soffa med någon , hahah
Och bara kolla film och göra inget . Det e nog det jag saknar mest .

Efter allt prat om utbildning idag , känner jag mej usel !! :(
Jobbat som städeska sen jag va 11 år !! ,
Eller jag har ju jobbat på mezo & valvet & swea med så jag e inte usel på jobb.
Men jag hade kunat göra så mycket  bättre .
Min pappa sa till mig nu sliter du och jobbar , men en dag om du har tur hittar du någon så hjälper dig med det.
Som hans fru då , hon gör inte ett jäkla piss bara sitter och rullar in pengarna ,
Men så vill jag inte ha det jag kan gärna jobba , men den dagen jag skaffar familj då ska jag va hemma och ta hand om mina barn och hushållet , jag ska inte lämna mina barn på dagis när dom är 1 eller ha en städerska.
Nej så vill jag inte ha det :) , menmen sånt tar man när den tiden kommer . lär nog ta ett bra till . hehe .

Nu ska jag sova :)
puss hej


pappa & lillebror (v)


Kommentarer
Postat av: emelie

haha , du kunde ju fått en bra utbildning ;)

fin bild på pappa o kevin hahah kramkram<3

2009-03-26 @ 22:38:33
URL: http://anotherdrama.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0