Fredagen ...

Förfest hos mig  :) , blev lite bråka & så , jag & bror bråka lite så slog vi sönder min data , 15 000 i golvet  !! 
Sen efter 10 min blev vi vänner igen , första gången vi bråkar på evighet. 
Men det va ett jäkla drag vid halv 1 drog vi mot tempel :) 
Riktigt bra kväll va det , eller ja vissa bråka ju på tempel och så . 
Men det va riktigt najs vid 3 drog vi hem till mej för lite eftefest , men det va ju bara jag som va på g.
Alla låg i soffan / sängarna helt döda jag hoppa runder som en liten galning och sjöng , haha :) 

Sjukt dålig still att folk kan sno av sina vänner.
Jag är så besviken , jag har alltid folk här , festerna är alltid här och det gnäller jag aldrig om
Tycker bara om det att vi har så bra vänskap alla :)
Men när folk snor pengar av mej i mitt eget hem , då kan man fan dra åt helvete.
Det sjuka är att vi är som en stor familj jag har alltidn mina pengar framme och aldrig något som försvinner,
Men i går /natt gjorde det ! ÄKLIGT ATT SNO AV SINA EGNA VÄNNER OCH I MITT EGET HEM! 

Så det blev en jävligt dyr kväll  , menmen pengarna bryr man sig inte om , blir bara så hemskt lessen.

Idag har jag bara legat hemma nästan :) lillsyrran och mamma va här ett tag :) lillan ska nanna här i natt :) 
Nu sitter vi och kolla fotboll :) 




Kommentarer
Postat av: mimmi pigg

väldigt dålig stl..jag kommer genast & dödar dom ;)

dumt med datan så onödigt.

2009-03-29 @ 11:02:10
Postat av: Leyla

Oj, hade det varit min data hade jag fått sjukt mkt panik och inte kunnat ha kul av oro :P Kul att kvällen annars var bra, men det där med att sno pengar... Unbelievable, så himla korkat!

2009-03-29 @ 12:10:59
URL: http://partyonthemoon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0