finns det ?

Jag sitter här i min ensamhet med mitt kaffe & massor med tända ljus.
Lite deppig , har storstädat idag ,bakom spis& kyl  inne i skåp ja ni fattar vinken haha .
Nu tvättar jag fanns bara den sena tiden , jag tycker det är mysigt att tvätta,
jag går och sjunger lite för mig själv och njuter av doften . haha
Tobbe skicka en låt , medina - sagoland ,
perfekt när jag e depp ,
neej , men den är väldigt fin men känner igen sig en hel del.
Som jag sa till mimmsi igår , jag saknar det så sjukt mycket ,
att få ta hand om någon , att komma hem och äta tsm , lägga
mej ner och bara lukta på någon och mysa , vakna brevid någon och bara njuta av lyckan.
Jag saknar allt så himla mycket .
Nu tror alla att jag saknar honom , så tänker ni är hon sjuk eller , haha .            
Men så är det inte , hur mycket jag än älskade honom så vet vi alla                              
att det va inget snällt förhållande i längden , jag är glad jag kom ifrån det ,
 men när man är kär är man blind . men poängen är att jag saknar att ha någon.
Jag & mimmi har ju verklign gett upp hoppet kan man säga.haha.
Vill inte va den kalla människan jag blivit , men jag är instängd i det gammla & rädd .
Det är tur jag har min bror iallafall får tvätta & städa till någon , haha.
Daniela ringde innan , hon & kennie låg i sängen och skulle sova , 
Fick en sån klump i magen , jag vill va lycklig igen , hitta den rätta.
Men det är omöjligt i denna världen , inget tar förhållande el äktenskap på allvar ,
tycker det är jätte synd , för mig är det någon speciellt men många ser inte det fina i det ,
Idag tänker folk på , utseende , sex , fest  det är ju verkligen bara det som kretsar i allas huvud .
Jo jag vet alla säger till mig du är ung lev livet , men jag trivs med alla leva livet med någon. 
Jag vill kunna ha någon som jag kan se mig tsm med om 20 år , han kommer hem från jobbet , jag står och lagar mat så smyger han sig fram bakom och håller om mig och pussar på mig , ohhh nu gråtter jag snart . Sjukta tankar va men det är sånt liv jag vill ha .
Vet aldrig vad jag hade gjort utan mina älskade vänner , ni får mig iallafall alltid på andra tankar och på bra humör . 

Imorgon blir det malmö för lite shopping , nu kommer kärlek upp igen ,
jag minns alltid när jag gick och shoppa ,  jag älskade att köpa grejor för att göra dig glad.
Nu har jag bara mig själv , tröst shoppar allt för mycker tycker nu på sisonde , inte bra , men kul , haha.

Ska ner i tvättstugan nu . puss .



Kommentarer
Postat av: mimmi pigg

lungna dig lina det kommer någon snart tror jag...coola skor på bilden.

2009-03-31 @ 09:27:26
Postat av: siroky

men lina, fan vad depp inlägg :/ men håller med!

2009-04-05 @ 13:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0