Danielas dag ! :)



Gårdagen

Dagen börja med jobb , igenligen min lediga dag men hjälpte till 08 - 12 .
Sen hem och börja städa .
Ner till stan , möte upp rebecca köpte lite trams :)
Sen plocka vi upp dimo , och åkte till systemet :)  grattttiiiissss !!

Kennie plocka upp mej hos rebecca , Hem börja fixa allt & mig själv.

Vi va här hos mig lite för vi gick &  åt : )
Va på oasen , ojoj muummsa !
Sen gick vi tillbaks till mig och drack & osv :)
Eller inte jag , var inte alls på humör igår :( ? , nog för jag stressa för mkt igår och endån hann jag inte göra det jag ville ,  

¤ Sola

¤ fixa skorna

¤ tvätta

Men idag får väll jag ta tag idetta , just nu tvättar jag df jag e uppe nu haha !


igår efter alla stack , städa jag & mathilde ,"thanks hun" , sen lite chillly :) hihii.


Idag e det poolparty :) yeha !

Hoppas du fick en underbar dag gumman :)

Pussheeej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0