Besviken ..

Idag har man jobbat , lite segt .
Men fick mej många skratt av nadira idag , hhaha.
Storebror hämta mej sen drog vi & käkka och snacka skit :) 
Jag har verkligen den bästa storebror man kan ha .
Han ställer alltid upp , skyddar mej vad det än är .
Jag är verkligen så tacksam danne , du gör allt för mig .
Allt från ekonomi , till ta hand om äckel som jävlas med mig.

Igår  kväll fick jag lite mys med , haha alla fick ju i helgen :P , men icke jag.
Så jag fick lite söndagas mys i stället , va ett bra tag sen .
Kändes skönt med lite närhet :) hehe . 
Imorgon blir det lite malmö med tjejerna:) 

Jag är så besvilken .
VI låter alla va hör , komma & gå .  Sova , äta , festa allt ! 
Jag tycker fan  jag ställer upp sjukt mkt , jag står städar som en galning alltid , tar hand om allt ,
Och endån är det någon / några som har mage att sno ,
En gång kan jag köpa men när någon sno  5000 , då räcker det !! .
Vi har aldrig klagat över allt som gått sönder ,  men idag blev min bror lite ledsen faktiskt.
Nu har någon / några snott en hel del pengar och det är grejor som gött sönder varje gång ,
men vi har aldrig brytt oss men nu känner vi att det räcker , det är upp i flera tusen nu,
 så nu e det slut med folk här . 
Och du / ni som har snott pengarna skäms , vad är man för människa då , fyfan ! 
Det är ju så lågt och barnsligt  :/ . Jag hade aldrig kunnat röra 1 kr :/ , Sånt tycker
jag verkligen är äckligt !!  

Nu ska jag dra igång och städa :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0