why !?

Varför alla tankar ?! .
Jag & Rebecca har endast barn & framtiden i huvuden just nu , lite skrämande !! JAA !!
Men vi är som vi är hihih ...
Du har ju din boo , boockas : ) Och det är vi lyckliga för ! .
Det kommer funka bara man kämpar :) u know that !!
Själv orkar jag inte ens lägga ner en enda tanke på det ..
Kanske är det inte menat att jag ska hitta någon nu !.
Men jag är en kärleks person :( , eller ?!
Och jag vet att jag har sjukt mkt krav och är gnällig , men ska man ha nått ska det vara rätt .

Idag jobbade man till kl 1 :) .
Sen hem & fräsha till sig och ner i hamnen och åt lite mat & drack lite vin med store bror :)
Sedan hem då för att byta klänning eftersom klumpiga jag råka ta i sönder axelbandet ?!
Jag lyckas verkligen med allt , haha !!
Fika på mezo , för ofta !! , haha . gick & körde en runda , mys mys :) .
Var förbi mimmsi lite med , stackaren jobba :/

Nu sitter jag & bara tar det lungt  , ska snart duscha & försöka sova, jätte trött !!

Hoppas alla har njutit av solen idag :)

// Love


Kommentarer
Postat av: Mims

Kul att ni kom och hälsa påå :) får du göra snart igen jag blir helt glad och pepp på o jobba då :) . Puss

2009-06-24 @ 23:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0