Vilken helg

Fredags , studenten !!
Jaani , haha är allt jag kan säga.
Dagen börja lungt , jag skulle ej dricka så mycket var planen , eftersom jag & alkohol är ingen bra grej!! .
Javiiist så fort vi kom ut , då jäklar , efter en hel del dricka , börja minnet försvinna hah.
Sen vid 3 ,4  skulle jag hem ?! Jaha , men kommer på att jag har ingen nyckel .
Tar en taxi till rebecca , jaha min mobil dör ?! .
Tar en taxi till konsum som ligger 500 meter  från rebecca hah a.
Stå & slår min mobil i väggen så arg jag va , OKej ?! hhaa.
Sen träffar jag 2 vakter , alex & sebastian .
Dom slutade ju så jag & en av dom drog till lund , malmö & landskrona på jävla hemma fester .
Kl 10 då fick det vara nog för mig , ringer mamma kom & hämta mej vid badhuset , men hon hörde inte det så satt 2 timmar & vänta , hahha !!
Sjuka var att alla trodde jag var död eller nått , lina är ju alltid duktig och kommer hem först liksom men ikke ikke , haha .Sjukaste kvällen ever asså !!
Rebecca fyllde 20 i Lördags med , Grattis mitt hjärta <3

Lördags sov jag hela dagen .
Igår var jag & Rebecca på bio  :)

Har inte blivit så glad på jätte länge.
Monika pappas fru , vill att jag ska utbilda mig till nagelspeciallist .
För att flytta med dom till grekland , så jag & monika öppnar en salong & pappa båt & vattenskoter uthyring .
hur najs är nu inte det ?! :)
Tydligen har dom redan lagt ut lägenheten till försäljning där nere för att köpa hus :) .
Men kommer ju ta en bra tid , eftersom firaman och allt ska säljas .
Men hoppas hoppas :)

Hade varit helt underbart :)

Ne nu orkar jag inte mer kommer sen kanske puss :)

Finns bilder på facebook :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0