verkligen glad ..

Idag :)
Min bror gick vid ca 8, och då sov jag men tydligen drömde jag att han skulle ta datan , så jag skriker som en galning .
- Snälla daniel ta inte datan , TA INTE DEN ,
Okej lite skadad !! 
Dagen börja med lite jobb sen ner till båten :)
Möte upp familjen , och ut mot ven :)
Stannade utanför , barnen bada & letade krabbor , haha !
Sen la vi till inne i ven och åt mumsig mat :)
Hemåt vid 4 :) .

Älskar er min älskade familj :)

Nu har jag bara suttit här & lyssna musik och skrattat för mig själv :) NORMAL ? . nja lite . haha .
Ja ni alla tror jag är galen , men man kan inte bli besviken , så jävla söt den lille krabban :D haha .
Tacka gud när jag får barn så kan inte skratta åt mig för jag älskar barn musik & filmer , hahah !!




// Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0