Piss väder ...

Tänk att tankar kan göra en sjuk !! :(
Det plågar mig verkligen  .
Men gick in på boockas blogg & satt på en låt .
Jag blev glad ? fick en riktigt glädje kick , för jag vet nu att jag är så mycket bättre än vad jag trodde & vad folk trodde !!
Och jag kan klara allt , det vet jag om . Har gått igenom så mycket men jag är kvar  :)  !!
Under åren har jag lärt mig att man kan inte få allt man vill , men man ska kämpa , för då har man något att vara stolt över :)
Att gråta & vara ledsen är mänskligt , och det hjälper mig att kämpa !!



Det blixtrar & åskar , rädd !! Bor högt upp ! hha .
Midsommar är inte min dag har jag märkt , för dom senaste 3 åren har jag varit sjuk just denna dag !! :(

Nej nu ska jag måla naglarna :)

Familjen , ni ska veta att ni betyder allt för mig .
Jag & min brödrar brukar sitta och snacka gammla minnen & massa skit,  helt underbart men det finns en person som vi verkligen önskar kunde vara med oss . Syster <3 , men vi ger aldrig upp hoppet :) !!
Det är verkligen underbart att ha en så stor familj , man är aldrig ensam . alltid någon som finns där .
Här om kvällen somnade jag gråtandes , sen kom danne & tobbe hem så vakna jag .
Så börja dom mobba mig lite för jag blev dissad , haha , så somnade jag med skrat i magen :)
Igår kväll börja vi tjaffsa lite sen slutade med att danne börja sparka på xboxen för han förlora & skrek som en galning på oss , så jag & tobbe var helt tysta sen börja vi asgarva , haha !! så var allt bra , hahaha :)  Vi kan inte bråka imer än 1 timme :) Det är så syskonkärlek är :)
Mamma , Pappa , Monika , mormor ,  Sandra , Daniel , Tobias , Emelie & Kevin
Och andra som ingår i familjen :)
Jag Älskar er av hela mitt hjärta . 


Danne & Tobbe


Emelie


Monika . pappa , kevin & jag


Kevin


Kevin , jag & emelie            Mamma till höger , hahaha !!
m

denna bilden tar priset , haha .
Typ 5 , 6 år gammal ?! .
Dennis  jag tobbe danne & emelie innan vi skulle åka till turkiet .hah


Kommentarer
Postat av: jasmin

omg så gullig bild :) HAHA

2009-06-19 @ 16:37:50
URL: http://jasminz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0