Vart tar tiden vägen ?! .

I Kväll blir det ingen utgång bestämde jag & Rebecca nyss . 
Vi ska mysa & kolla film . 
Det känns skönt , är verkligen inte alls på humör att gå ut !.

Det är så många frågor , men så få svar .
I bland måste man ha svaren för att gå vidare.
Känner mig dum , förvirrad & helt galen !!! .


Jag saknar mitt gamla jag väldigt , väldigt mycket :,(
Som jag & Rebecca prata om igår.
Innan hade man inte tid att tänka, och då fanns det ingen tid att vara ledsen.
Vi gjorde alltid massa roliga grejer vi var yngre och visste inte mycket om livet.
Nu kommer allt på en gång känns det som ! 

Kl 4 ska jag jobba , till ca 9 :(  VILL INTE !!! 

Skulle kunna döda för att få mitt egna hår tillbaks :(:( . 





Kommentarer
Postat av: kalle anka

Lina din skönhet sitter inte i håret utan i ditt hjärta.

2009-06-05 @ 20:24:51
Postat av: Lina

Tack mitt älskade hjärta, du vet du betyder enormt <3

2009-06-05 @ 22:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0