Slutet närmar sig ....

HELP !! 
Snart orkar jag verkligen inte mer ....... 
Idag har jag jobbat , Ingen i hela världen kan fatta hur mycket jag hatar mitt jobb !!!! ...
Som tur har jag jullle som snackar med mig igenom dagarna. <3 
Jag fick även damp/ panik , bara tog saxen och börja klippa av mina extensions , Det ser för jävigt ut nu :( .
Ska springa ner till tim´s i morgon ......
Jag letar lägenhet som en galning , FAN ALLT GÅR BARA SNETT .
Av hela mitt hjärta vill jag härifrån !!! .
Men jag är en stor jävla mes , jag hade kunnat varit det för längesedan :( .

Tror jag ska packa en väska & nästa gång jag har sån här panik ångest .
Tar jag mig härifrån.
Det finns dagar jag trivs här men det är inte många :( .

Vissa gör mig verkligen så besviken.
Det fanns en tid det passa ,sen när ni alla fått vad ni velat.
Ja , då var det inte lika roligt ! .
USCH !

Lämna det eller dö så här !!!
Du har så rätt !!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0