usch, för många & hbg ...

Sitter och har en djup diskussion med en vän.

Livet handlar om att ge & ta !! 
Vilket inte många har fått in i sina huvud !! 
Och folk snackar skit men tror inte att folk snackar om dom !
Tyvärr är det nästan alltid så i tjej "gäng" , man har svarta får , som det snackas rundor mer än om andra! 
Det var ju någon feg jävla som la en kommentar om att mina vänner snackar skit om mig.
Det har jag inga problem alls att tro , men låt dom göra det då  för det stör inte mig någonstans , jag tycker inte jag beter mig dåligt mot någon av mina vänner så länge jag inte har en anledning.  men jag vet ju till 98 % vem som skrev kommentaren och säger bara SVARTA FÅRET NR 1 !! 
Men då tycker jag folk kan komma och säga det till mig , jag har oftast inte problem att säga vad jag tycker & tänker , det är en sak jag lärt mig , ärlighet , så länge det inte sårar någon hårt. 
Är bara så hemskt trött på Hbg & folket . 
Jag har faktiskt ingen jag litar på till 100 % , det är nog ingen som har det.
Hoppas bara folk mognar och kan vara sig själva & säga vad dom tycker & tänker !! 

Och er fega jävla kossor , öppna din mun till mig , kommentera inte fega IDIOTER ! 

Nej nu får det vara nog för mig idag :) 

// God natt

Kommentarer
Postat av: Daniela

Var är den kommentaren BABY ??

2009-06-07 @ 21:42:36
Postat av: JASMIINIIII! :D

HBGFOLKET LEVER PÅ ANDRAS LIV, SÅÅ JEVLA JOBBIGT. DET ÄNDA DEM GÖR E OCH BRYR SIG OM ANDRA, FUCK HBG :d

2009-06-17 @ 12:03:33
URL: http://jasminz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0