Sommar & sol ?!

Sol i iallafall :) hiih.

Igår jobbade jag till 1 , sen blev det väla , stan , fika mys på grönningen :) .
Massa roligheter , hihii :) .

Idag har jag jobbat , just nu sitter jag kolla på tyra banks show .
Om skilsmässor , 50 % skiljer sig , gud !!! .
Jag tycker det är hemskt ! , men finns så många olika sätt att se det på ! .
Får lite panik ju , hehe .
Igår pratade vi tjejer om hur vi är .
Jag tycker jag är lite "för vuxen".
Jag hade kunat skapa min framtid nu liksom , hittat den rätta , flyttat ihop skaffa barn, ja det hela .
Men är det bra igenligen ?! , klart jag kan va en riktigt fjant och bete mig som en 5 åring .
Innerst inne är jag en person som hellre har familj & vänner och tar det lungt än att festar .
men vissa perioder är fest på topp listan , HAHA !! ..

Jag har varit så glad dom senaste dagarna , verkligen härligt :) ..

Usch ska snart jobba igen :(:( ...  men men måste vara duktig :) hihih ...

Blir sunny beach nästa månad , jaaddåå .  ohh !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0