so sad ..

Hemma nu efter en lång kväll/natt !!
Började hemma hos mimmi , tack tjejer !
Sen stack jag & steffi till kire på björka , alla gammla guys :)
Fan vad jag saknar björka :( , vi va alla alltid ....
Var där hela natten ,sov 1,5 timme !! haha . gick hem till mamma vid 9 , sen körde hon mig hem :)
Nu sitter jag i soffan & tänker , tänker , tänker & tänker :( . Ska tvätta om 1 timme !! uhhh .
Fick en hel del saker bekräftade igår , det gör verkligen ont.
Men jag satt & tänkte en lång tid , han är lycklig & har sitt , så jag ska inte komma & förstöra det !
Hur mycket jag än vill så ska jag inte va den som får honom att må dåligt ! .
Idag är dom sista tårarna , sista ångesten , idag tar allt slut !!
Så ska gråta nu 1 timme , hahaha !! skämt & sido ?! .
Imorse , det kändes så bra på nått sätt , jag vet inte jag är mitt gammla jag på nått sätt .
men på ett bra sätt . jag har betalat priset för allt dåligt jag gjort och jag kände mig stolt på något konstigt sätt .

Har suttit i dushen 1 timme nu , bara forsa ut blod ur näsan :/ .
Ibland blir jag fan rädd , här om dagen hade jag kramper i bröstet & stikningar i handen , ska jag dö eller :O !!
Jag vill må bra , jag behöver verkligen det nu .

Pappsen ringde för en stund sen , vi ska ut & äta med farmor med :) weiii !! :)
Som sagt familjen är allt & jätte viktig för mig :) ..
Har inte träffat farmor sen farfar gick bort  :( .
RIP farfar & morfar ..

Sedan blir det nog till kire idag igen :)
Saknar björka så mycket :(:( ...

Nu ska jag städa lite !! :)

Lillebror & farmor :)




Me :)


Ska bli min tattoo :)




&  texten

Amor vincit omnia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0