Så inte LARSSON ! haha

Hhaha jag skrattar mig galen , haha !! 
Som sagt ska jag & mormor gå i fredriksdalsparken , nått speciellt idag tydligen.
Så ringer min mamma , ja men vi ska med ditt så då kan vi alla samlas och dricka kaffe 
Jag tar med mig lite extra , HAHHAHA.
HAHAHHAHA , ni tycker nog inte det e så roligt men det e så INTE LARSSON ! 
jag tror aldrig vi suttit ut i en park & fikat , lite emot sånt på nått sätt..eller jo kanske som små !! haha.
Haahahah jag har ju aldrig varit där men om det är så att man ska sitta på marken 
Då kommer det bli en jävligt rolig syn som jag sent kommer glömma , HAHAHAHAH !!!

Nej nu ska jag fortsätta och fnissa för mig själv & dra mig till mormor :) 

Julle jag ringer för info sen , hahahahha :) lovelove <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0