ohh ..

Gud vad mysig dag :)
Har mått riktigt dåligt , haha undra vf !! .
Jag & mina älskade brödrar drog hem till pappa , för grillning :) .
Mummsa , riktigt gott var det :) .
Bada, njöt i solen , spela & snacka :) , helt underbart var det !..

Sen har det varit lite storstädning :) , även fast jag vill lägga mig ner & dööö !!haha .
Sitter nu & njuter av sjukt underbar musik :)
Skulle ju till steffi idag , men kl blev för mycket , sorry hun !! :(

Kommer bilder från igår , när någon pallar lägga in dom ! :@ grr !!!
Imorgon blir det ut med båten & steka satan !! :)


Min älskade familj , ni betyder verkligen allt för mig ! :)
Och jag älskar att vi har så bra kontakt och gör allt tillsamans :)


// Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0