Liiiinnnaaa ...

Vem är bättre än mig liksom ;) hahha !!
Snoka runder lite nyss & dog av flabb. hahha !!
Folk tror dom är så jävla bra vänner , hahaha fuckers !!
Som jag sa innan bra planer går åt helvete , jävliga går alltid super , det är det jag e känd för !hahahhahaa ..
Nu har jag gjort min sista jävel sak , haha så nu ska jag slå mig till ro ;) .
Helgen ska jag bara vara med familjen :) .
Helt underbar dag på jobb idag , jag & monika softa runder bara drack kaffe & köpte skor & kina mat ! hahah ..
Lovelove min familj :) .
Blir kanske bakken el gbg imorgon med familjen ..

Usch idag var jag hos doktorn , gjorde sånt hjärt test ! :O , vill dö när hon sa det . riktigt rädd var jag !
Och en massa blodprover , igen !! trött på det nu , gör ju ont ! , hihi :D

E- skicka nyss en nice låt :)



Snart jobb igen BÄHHE !!

// Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0