I´m so sad !

it's hurting so bad.

Idag har jag jobbat lite & städat lite hemma :).
Sedan åkte jag & mamma å kollade på emme , hennes skola hade konsert på dunkertorget idag :) .Jätte fint och alla var super duktiga :) .
Sen åkte vi lite till mc , som lillsyrran ville :) .
Sedan med boockas till maxi köpte  hårfärg , På mig hände det inte ett skit :( . 
Blir verkligen galen , imorgon MÅSTE jag verkligen till frissan.
Nu sitter jag här & lyssna på sköna låtar , och tänker en hel del !.
Ska spela bingo nu kl 19.00 , HAHA !!

Väldigt fin text ! 
Need you back in my life, 
I'm so lost without you.
Baby, nothing feels right.
Crying shamelessly at night.
Keep asking myself, how was I so wrong.
Thought that I could make it on my own,
But there's just no way, I can take his heartache,
And the thought of one more night alone,
Makes my heart so sad.


Jag hoppas att allt rättar till sig och att jag kan bli lika glad & lugn som förut.
Nu känner jag mig alltid stressad, irriterad & ledsen :( , inte alls kul ! 
Har 2 långa månader framför mig , sen ska jag lägga ner alla min tid på mig själv ! .

Ha en trevlig Söndag //   Love ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0