Horror vacui ....

Hejhopp :)
Idag jobbade jag till ca 2 :) , underbart .
Sen hem & byta om lite , och iväg med Rebecca mot väla :) 
Träffa steffi , hihi , köpte lite kläder & presenter till kevin & monika :) 
Så söt den lille pluttiisen :) ,  Åkte hem till daddy för att lämna presenterna .
Sen ringer kevin , - Tack , det var en bra peng , haha , han e bara för söt den lillen :) 
Nu är jag hemma , väntar på boockas , vi ska jobba lite , haha sen lite old things :D

Uschh vad folk är falsk & äckliga !! 
Va seriös eller skit i det för fan !! 

Jag hoppas hoppas & ber att jag får träffa en viss person idag :) hihi !! 

Och till ni som lagt alla äckliga kommenterar , eftersom man inte kan få reda på vem det är eller ja  ni/du inte kan stå för vad ni gjort , kommer jag anmäla det , så kan ni skämmas, så löjligt att inte våga stå för vad man säger/ skriver !!!

// Love   

Kommentarer
Postat av: emelie larsson

älskar dig

2009-06-08 @ 22:26:59
URL: http://e-jeml.blogspot.com/
Postat av: F&Ä

Hoppas du träffade den du sökte ....

2009-06-09 @ 01:25:01
Postat av: Lina

F&Ä , inga namn eller ?.



2009-06-09 @ 14:10:56
Postat av: kalle anka

F står för fett pucko och ä för ännu ett fett pucko mooohaaa

2009-06-09 @ 19:48:40
Postat av: Anonym

Haha go kalle,go kalle :p

2009-06-09 @ 20:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0