Herregud ..

Jag har aldrig städat så här snabbt , Hahah !!
Maxat musiken , dansat & hoppat runder som en galning , pärlan Like it !! hahah  ..
Dom kan ju typ INGEN svenska kommer ner ,  så börja han dansa , han bara Du ? . Hahaha !!



Efter dissat sunny fucking beach i 2 år , Ska jag fucking ditt nu i sommar :D
Antingen blir det nu om 1 vecka , men bara en vecka .
Eller slutet av juli , 2 veckor !! JADDDÅ !!!
Sen blir det Grekland .

Jag har lärt mig en sak nu !! .
Bra planer går aldrig bra för mig.
Jävliga planer går fucking super !!! ..
Thats me , liksom !! hahah..
Och nej , jag är inte hemsk mot folk som inte är det mot mig ;) .

På så sjukt jävla bra humör idag .




Kommentarer
Postat av: emelie

ring när du kan

2009-06-21 @ 11:50:44
URL: http://duvetemelie.blogspot.com/
Postat av: Daniela

Lina Man kan planara men sen handlar det om hur mkt man vill kämpa för det man vill .. SÅ KÄMPA HJÄRTAT FÖR DET DU VILL , OVH VÅGA KÄMPA JAG LOVAR DET BLIR BRA I SLUTET :D

2009-06-21 @ 23:06:48
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda! Vi designar även efter dina önskemål!

2009-06-21 @ 23:09:07
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0