Heldag !!

Ojoj , jobbat i princip hela dagen sen kl 07 imorse :( ..
Och nu ska jag börja med storstädning & tvättning klockan 00.00 - 06.00 , sen jobb 07.00 - 16.00 , hur fan ska jag palla !!?
Kunde ju inte sova inatt heller , andradagen nu , jävla alkisarna på sams håller på att skrika som gastar till kl 5 på morgonen , lite jobbigt :( .... helt slut i kroppen och mer väntar !! ajjj .
Men efter jobb imorgon ska jag dra hem till pappsen , bada spa & sola , bara koppla av :)

I want to be in love :(
usch , alla har ju någon nu . utom JAG !!
Saknar att somna & vakna upp brevid någon , någon att tänka på och ta hand om och älska :(
aja får se det positiva jag har min älskad familj :) .

Funderar på hur jag ska göra med min semester med , har ju 4 veckor kvar som jag får ta ut nu efter denna månaden :) .
men alla har ju redan haft el har inte , humm , jaa vi får se :)

Nu ska jag börja sortera tvätten & sen stta fart :) .

bilder från helgen :)



// Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0