Godmorgon Sunshine!


Detta skrev jag igår morse men tydligen blev det inte publicerat !! 

Tisdag. 

Vad gör jag uppe kl 7 när jag är ledig under dagen ?! . 
Ska möta Rebecca vid 10.15 , stranden :) , blir första gången detta året . 
Men JAG BADAR INTE . hahah .
Sen måste jag springa till tim´s prata om mitt hår , sen lämna in min mobil .
Jobb kl 17.00 :( ähhh !!

Igår var jag , rebecca , marcus , sandra & steffi lite på fria :) 
Åt lite mat , osv :) hihi.
Marijam kom förbi en lite stund med :) 
Trevligt inte igår man såg henne  ju :/  . 
Fan jag saknar tiderna när alla vi tjejer var tsm :( .  

Ne nu ska jag ut & gå en runda tror jag :) hihihi . 

Have a nice day  :) 





Ja som sagt var vi på stranden igår, lite kallt tyckte jag så gick hem rätt snabbt igen .
Sen jobbade jag :( usccch..
Och direkt hem och bädda ner mig ..
Hände inte så mycket med andra ord, haha .
Sitter här med mitt morgon kaffe & har cp kramp i magen :( 

Men ska ta mig ut på  stan i allafall :) hihi .





Kommentarer
Postat av: emelie larsson

sööööt .D <3

2009-06-08 @ 00:35:48
URL: http://e-jeml.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0