Drama morgon !

Jaha igår , ja jag var då med , mormor , mamma & lillsyster & lite andra , på fredriskdal :) 
Var riktigt mysigt :) 
Men orkade aldrig gå till pappa :( höhöh.
Var hemma vid 5 :) .
Kl 6 kom peter , fick jätte fina rosor :) 
Sen tvätta vi och laga mat :) 
Ny potatis & fläskfile , riktigt gott var det :) 

Jag vaknar 06:50 , what !!! hahha.
Daniela har ringt & smsat , ring viktigt .
Så ringde henne ,drama redan kl 7 på morgongen !! hahah.
Själv har jag jävlig panik i huvudet med !!! men måste tyvärr !

Denna veckan som kommer blir mkt mkt jobb !! 
Ska även ringa ett samtal  i morgon , som jag är väldigt nervös för !! 

Tydligen är det så jävla många som har så jävla mycket emot mig.
Men om ni nu ska lägga er jävla kommentarer så skriv vem ni är !! 

nu ska jag diska lite :(:) 


Kommentarer
Postat av: stephié

vilken gentleman du har (; ses på fredag (om inte tidigare) blir ett jävla ös iaf :D PUSS BEJB

2009-06-07 @ 17:28:38
URL: http://tannus.blogg.se/
Postat av: Anonym

öö stackars peter som e så dum o e med ett skabb som dig. står fan klamydia o aids skrivet i pannan på dig

2009-06-07 @ 22:59:48
Postat av: emelie larsson

ursäkta vem fan är det som har kommmenterat , problem eller ? , snacka om att ha storma problem i sitt liv inget bättre för sig än att kommentera duma saker till folk va så lågt

2009-06-08 @ 00:33:49
URL: http://e-jeml.blogspot.com/
Postat av: emelie larsson

fin bild syster

2009-06-08 @ 00:34:17
URL: http://e-jeml.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0