Love ?

Idag på jobbet fick jag en riktigt sån kick i magen.
En känsla som jag aldrig haft innan !!
Jag deppar alltid för jag inte har hittat den rätta .
Men vad gör det ?!,
Jag har väldigt svårt att få känslor det vet jag , men vet ni vad min dröm är :).
Nu om det blir så att jag flyttar till Grekland , ska jag hitta mig en riktigt hetgrek ! haha .
Bo i ett fint hus med 3 kids , och nej jag ska inte jobba !! :D hahaha ..
Alla vet att jag älskar att va hemma fru :)
Jag har haft en storkärlek som jag aldrig kommer glömma , men sen vill jag inte ha ett sånt förhållande , det är nog mycket darför jag inte vågar ge mig in i något .
Jag vill inte ge allt för någon som inte vill ge tillbaks . Det ska vara lika mycket kärlek från båda.
Och jag vill inte att romantiken dör ut efter  1 år .
När vi är 30, 40 50 60 ja till döden  ,när min man kommer hem från jobbet , vill jag att hela mitt hjärta ler och han kommer fram ger mig en riktig kärleks kyss och svingar runt mig , sen spinger kidsen och ropar pappa och hoppar upp i hans famn ..
Jaa drömmare är jag :D
Jag vet iallafall är jag förtjänar det  :)
Darför ska jag inte stressa eller känna mig ensam för en dag kommer det !! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen upp till suss lite :)

// Love

Kommentarer
Postat av: Carolin

hej! va kul att jag hittade din blogg. allt bra nu förtiden? det är din kusin Carolin :)

2009-07-16 @ 11:16:05
URL: http://cna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0