Ta mig ...

härifrån ..
Skulle till stranden men kl börjar bli för mycket för det blir utegården här istället :) .
Sedan stan för fika & mys :) .

Det finns några personen som verkligen stått mig när
Men när jag tänker efter har dom alla gjort riktigt hemska saker .
Som jag aldrig borde förlåtit .
Och det är nu man ska skapa sin framtid , ska man ha folk i sitt liv som man inte litar på , folk som verkligen har sårat en  ävenfast ingen vet . Som verkligen har smutskastat en totalt .
Nej , det borde man inte .
Jag kan sitta själv , tillbringa mitt liv helt ensam , det splar ingen roll .
Genom alla år har jag lärt mig att vara ärlig , en god person , pålitilig , förstående & hjälpande .
Hur mycket jag än älskar er , hur mycket vi än har gjort , börjar saker överväga saker&ting .
Så mycket skit jag har fått ta för små grejor , men saker ni gjort som verkligen har varit så mycket värre , som verkligen tagit hårt, det är det ingen som tänkt på .
Nej ,Tack , nu har jag insett att jag klara mig utan en dels "vi e så bra vänner" .
För man kan inte andas utan folk ska snea , men själva tar dom hur mycet luft som helst .

Nej nu kommer snuzz för lite solning , innan solen rymmer :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0