Söndags stress !!

Igår packade jag det mesta hemma.
Fick hjälpa av susanna , först var vi i stan lite åt kina mat , som vanligt . höh :)
Sen hem till pappa för att passa lillebror :)
Kolla film , gjorde mat & internetshoppa , mohhha :)
Idag har jag så mycket att göra så jag vill dö :(
Är fort.f hemma hos pappa alla sover & jag sitter och dricker kaffe :)
 lekte nyss lite med teddy , kaninen , ahhha ,

Idag ska jag
# Jobba 10 timmar
# Köra & hämta mina extensions i veninge
# Flytta kl 6

Kan någon förklara hur fan jag ska klara allt detta idag :/ , har smått panik .
Får nog väcka pappa snart så han kan köra mig till jobbet .

Måndag
Jobba 7-16 & 16- 21 22 ?
Sätta i mina extensions

Tisdag
Jobba 7-16  18- 21
Sätta i resten av extensionsen , eftersom jag inte hinner allt på måndag.
Klippa mig ?

Onsdag
Jobba 7-16
Packaresväskan
Gå fixa naglarna
Massören
Åker 5 på natten

Känns som jag har fööööööööör mycket att göra : /

Kommer bo hos susanna mån-ons
Så kommer inte vara inne något på datan .

// Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0