sol , bacardi & folk ...

Som planerat blev det stranden , städa lite hemma , sen iväg kl 11 möte jag upp rebecca , gröningen !
Var inte en människa nästan när vi kom , haha !
Men just gammla gängen av alla la sig brevid , !! hhaha.
Sen kom daniela ,  gazmend , bensard & arben , lite :) . Jag & dimo drog till systemet ,en runda guysen till stranden .
Satt & stekte rejällt , bacardi , sol & folk , LOVEIT !! .
VET NI VAD ! , jag bada , nästan , va nästa hela vägen nere sen kom dom från björka och skulle hålla på så våga ikke släppa taget & hoppa i , men doppa mig nästan iallafall :D FRAMSTEG !! .haha . fröös som en kylling ! haha .
Sen jobba jag en liten stund med , eftersom jag e så jävla snabb så går det super snabbt !! :)
Nu ska jag vila 30 min & duscha , dammsuga :)
Sen vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer , får se :)

Imorgon blir det steka iallafall !!
// Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0