Slog mig idag :(

Extremt stressig dag på jobb idag , 2 var sjuka :(
Så jag sprang rätt in i ett balkongräcke , sprutade ut blod i 30 min . uscch :(:(
Det är djupt "köttigt" & äkligt , ussch min arm :(:( .
Efter jobb drog jag hem till pappa käkka & sen ner i stan fixa lite grejor och jobba lite till , uhhh :/ .

Iallafall idag fyller farmor år :) Graaattiiis .
Nu ska jag nog ut & gå lite (:


Pappa & farmor (:


Daaancee (: jag & lillebror


Pappa <3

 
Vi <3


Syskon <3



Lite bilder från helgen :)

// Love

Kommentarer
Postat av: emelie larsson

chill bilder nä som jag ser ut sa du fick inte lägga ut ':@ HAHAHA , men jaja

2009-07-21 @ 19:21:31
URL: http://onlyrightnow.devote.se/
Postat av: Anonym

Äh du är söt

2009-07-22 @ 14:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0