Njut ...

Äntligen hemma , ny duschad & fått mat i magen (:
Usch , just nu är jobbet så segt , ge mig semester (: , 2 veckor kvar att stå ut !!.
Idag kom 2pac - changes när jag lyssna musik .
Kom och tänka på gammla tider , när vi bara gjorde skit & hängde ute 24/7 , men även alla underbara stunder .
Alla från björka :/ , vi va alltid , fanns alltid något att göra , det va underbara tider , sommrarna var bäst <3 ! .
Har lärt mig allt & inget , bra & dåligt .
Men när jag tänker efter nu , så är livet jag har nu mycket bättre , ett liv som man kan skapa en framtid med.
Man lär sig av allt gott & ont  , viiist (: ?

Idag ska jag planera in allt
# Grekland   6/8
# Turkiet , sunny beach ?
# Sthlm * 2

Till helgen blir det
# Halmstad
# Förfest hos steffi & stan
# Ta med småsyskonen till stan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0