lifehouse - storm

Blev lite mezo & gröningen :) mysigt .
Men ohh alla går hand i hand , kär & lyckliga .
Usch just nu vill jag bara BORT ! .
Jag vet inte ens själv vem jag är längre .
Passar inte in någonstans , jag har inset nu att jag har förändrats väldigt mycket, till det bra iallafall.
Men jag mår inte bättre för det , snarare tvärtom .
Och jag har lärt mig vart man har folk .
Riktigt less på att vara här faktiskt :( ...
Har inte ens ord att beskriva hur besviken jag är på vissa :/ .
Sitter & lyssna på lifehouse - storm , mega bra låt :) .

Lita på dig själv och bara dig själv, för det är enbart dig själv du kan lita på till 100 % .
Man ser hur vänner gör mot vänner , vem fan säger att dom inte kan göra samma sak mot mig .
Haft en rejäll tänkestund idag , och när jag tänker på vissa saker vill jag bara slå till mig själv, Så jävla snäll så jag är dum , riktigt jävla dum .
Hur mycket folk har snackat & tyckt illa om mig för hur jag levt , men det är mitt liv , jag har aldrig gjort någon annan något ont , tillskilland från folk som har klagat på mig har gjort , vilket är 10 gånger värre .
Jag skulle aldrig kunna göra något för att skada mina vänner , men vf skulle jag inte när alla andra gör det .
Så jävla trött på folk som dömt mig för saker jag gjort , när ni har gjort 10 gånger värre grejer .
  Gör man ett sne steg snear folk , men se vad ni själva gör någongång .
På senaste tiden har jag lärt mig att stå upp för vad jag tycker & tänker och det kommer jag göra från och med nu till 100 % .
Ska hoppa i sängen snart , har ont i varenda liten del i min kropp efter varit vaken så här länge .


// Love

Kommentarer
Postat av: kalle anka

Låter bra. Vänner är inte allt oftast så i slutänden finns dom inte där. Hoppas allt är bra med dig.

2009-07-02 @ 08:47:26
Postat av: Lina

Nej , folk som säger att vänner är det viktigaste är ju löjliga. Men familjen är :D, jaa , men du har ju itne haft min mb så har inga numer kvar ! RING MIG !

2009-07-02 @ 13:27:52
URL: http://chocofino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0