Långa tisdagar

Tisdagar är alltid långa , börjar jobb kl 7 till ca 14 - 16 .
Sen hem för storstädning & sedan 17.30 åter jobb.
Planerar in att städa på tisdagar , eftersom jag  inte hinner så mycket annat i mellan jobb :) .
Ganska smart måste jag säga ? :).
Jobbar med monika nuförtiden , nadira har semester ju .
Super skönt , blir alltid go frullle & kaffe :D. och vi jobbar undan snabbt så man kommer hem , Härligt :) .
I veckan händer inte alls mycket , ska bara ta det lungt .
Imorgon hem till pappa bada spa med lillebror :).
Torsdag inget speciellt planerat kanske malmö med sus ?! .
Fredag jobbjobbjobb hela dagen !!
Lördag åker vid 5-6 på morgonen till legoland :) , hemma söndag :) .

Lagade nyss en av mina favve rätter :).
Oxfärs, majs , jalapenos , taco krydda , holiday krydda , salt&peppar , krossad tomat , nästan som köttfärs fast 1000 gånger godare :) . serveras med ris,bröd & sallad :) Mummma !!! :)

Vissa är ju bara flaskare än vad man trodde, men härligt för mig :)
Det finns en person som fått mig att öppna mina ögon :)
Tacktack , mitt hjärta !! :)
Nu ska jag sätta lite fart här :)


// Love

Kommentarer
Postat av: Daniela

Kennies favvo rätt ;) han Älskar när du lagar den hihih ...

2009-07-07 @ 15:05:59
Postat av: Lina

Hahah , joo jag minns så glad han blev när jag lagade det , åt som en riktigt häst :)

2009-07-07 @ 22:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0